منتدي الاصدقاء

منتدي الاصدقاء

تعارف-ترفيه-فكاهه-العاب-افلام- احلي اصحاب وكل اللي نفسك فيه
 
الرئيسيةالبوابةبحـثالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
bejeeta
 
yaso
 
valentino
 
ميدو ابو العربي
 
totyaat2020
 
ana mosh nabil
 
nour
 
koto
 
ring the alarm
 
dr-malk
 
المواضيع الأخيرة
» دراغون بول الجزء الاول
الخميس مايو 05, 2011 7:43 pm من طرف ابو سلامة

» طلب مسلسل دراغن بول z
الأحد يناير 23, 2011 3:53 am من طرف bejeeta

» كلمات انشوده اضفيت....مشاري راشد
السبت ديسمبر 25, 2010 3:36 pm من طرف bejeeta

» البنات عايزه ايه ؟؟؟؟؟؟
الإثنين أكتوبر 11, 2010 1:54 pm من طرف Admin

» مسلسل الغيابات -ياتري فين ساسو؟!!!!!!!!!
الإثنين سبتمبر 13, 2010 4:40 am من طرف Admin

» تعالي وقول انت منين ومحافظتك ايه؟
الإثنين سبتمبر 13, 2010 4:34 am من طرف Admin

» سيره الحبيب المصطفي صلي الله عليه وسلم-علي خطي الحبيب
الإثنين سبتمبر 13, 2010 3:39 am من طرف bejeeta

» سيره الحبيب المصطفي صلي الله عليه وسلم-علي خطي الحبيب
الإثنين سبتمبر 13, 2010 3:39 am من طرف bejeeta

» سيره الحبيب المصطفي صلي الله عليه وسلم-علي خطي الحبيب
الإثنين سبتمبر 13, 2010 2:54 am من طرف bejeeta

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
التبادل الاعلاني

شاطر | 
 

 جاهل يرسل رساله لخطيبته

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
yaso
V I P
V I P


انثى عدد الرسائل : 1339
العمر : 24
الموقع : www.mazag.tv
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : تمام
نقاط : 155
تاريخ التسجيل : 22/08/2008

مُساهمةموضوع: جاهل يرسل رساله لخطيبته   السبت أكتوبر 18, 2008 2:13 am

<table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td colspan="2">
هاى














ازيكـــــــــــــــــــــــــــو

































في ايه هو انتم بتدوروا علي حاجة؟؟؟؟؟؟




































































آه هو انتوا اللى جايين تقرو الرسالة...



بقولكم واحد جاهل



هو في جاهل بيعرف يكتب



ههههههههههههه
</td></tr></table>
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td valign="middle" nowrap="nowrap"></td><td> </td></tr></table>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
valentino
نائب المدير
نائب المدير


ذكر عدد الرسائل : 1031
العمر : 26
الموقع : www.friendzall.tk
العمل/الترفيه : عيل ندل
المزاج : معاكسة النسواااااان
نقاط : 169
تاريخ التسجيل : 22/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: جاهل يرسل رساله لخطيبته   السبت أكتوبر 18, 2008 2:33 am

طيب

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.friendzall.tk
bejeeta
صديق اخر حلاوه
صديق اخر حلاوه


ذكر عدد الرسائل : 1683
العمر : 27
الموقع : FRIENDZALL.TK
العمل/الترفيه : مهندس نص لبه
المزاج : الحمدلله دائما
نقاط : 726
تاريخ التسجيل : 24/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: جاهل يرسل رساله لخطيبته   السبت أكتوبر 18, 2008 1:31 pm

يارب ياخويا يارب وانتي عامله ايه دووقتي
بس زومبه حلوه يا ياسو احييكي عليها

_________________
لو بتحبوا البلد دي .. خلِّي عيونكم عليها
خلِّي إيديكم في إيديها .. يا مصر تعيشي بينا

ساعة الجد تلاقينا .. شايلين روحنا في إيدينا
حالفين للي يعادينا .. بلدي ولادك أمينة

بلدي الود ودّي .. أحضن ترابك بيدِّي
وهشيلك جوة عيني .. أصل انتِ غالية عندي

بلدي الله حاميها .. حاطين عينهم عليها
هنعلِّي ونبني فيها .. مهما تطول السنين

بلدي أجمل جميلة .. بعيون سودة وكحيلة
بلدي كريمة وأصيلة .. لو دق أبوابها مين

بلدي الود ودّي .. أحضن ترابك بيدِّي
واشيلك جوه عيني ..أصل انتِ غالية عندي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.fonekat.net
nour
V I P
V I P


انثى عدد الرسائل : 589
العمر : 29
الموقع : www.mazag.tv
العمل/الترفيه : طالبة
نقاط : 272
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: جاهل يرسل رساله لخطيبته   السبت أكتوبر 18, 2008 4:29 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
من يأبي اليوم قبول النصيحه التي لاتكلفه شئ سوف يضطر في الغد الي شراء الاسف بأغلي ثمن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.mazag.tv
ana mosh nabil
V I P
V I P


ذكر عدد الرسائل : 748
العمر : 26
العمل/الترفيه : 07775000
المزاج : seko beso feso
نقاط : 34
تاريخ التسجيل : 10/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: جاهل يرسل رساله لخطيبته   السبت أكتوبر 18, 2008 8:04 pm


انا اسف انى اشتركت فى المنتدى ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ring the alarm
صديق صايع
صديق صايع


عدد الرسائل : 376
العمر : 29
الموقع : RoDy WoRlD
المزاج : BAD ALL TIME
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: جاهل يرسل رساله لخطيبته   السبت أكتوبر 18, 2008 11:26 pm

mashy ya rekhem walahy rekhem
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koto
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 526
العمر : 27
الموقع : www.a7eba.tk
العمل/الترفيه : university student foorball & fifa game
المزاج : not bad
نقاط : 66
تاريخ التسجيل : 10/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: جاهل يرسل رساله لخطيبته   الخميس أكتوبر 23, 2008 11:07 pm

ring the alarm كتب:
mashy ya rekhem walahy rekhem

وأنا كمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.hazemimam14.com  ---  www.a7eba.tk
ميدو ابو العربي
صديق فى السحاب
صديق فى السحاب


ذكر عدد الرسائل : 787
العمر : 27
العمل/الترفيه : خارج نطاق الخدمه
المزاج : معقول
نقاط : 195
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: جاهل يرسل رساله لخطيبته   الثلاثاء أكتوبر 28, 2008 5:54 pm

ana nabil كتب:

انا اسف انى اشتركت فى المنتدى ده



يمكن وان كمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yaso
V I P
V I P


انثى عدد الرسائل : 1339
العمر : 24
الموقع : www.mazag.tv
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : تمام
نقاط : 155
تاريخ التسجيل : 22/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: جاهل يرسل رساله لخطيبته   الثلاثاء أكتوبر 28, 2008 8:43 pm

ليه يا جماعه مالكم ههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
totyaat2020
نائب المدير
نائب المدير


ذكر عدد الرسائل : 776
العمر : 27
الموقع : http://friendz.ahlamontada.net
العمل/الترفيه : كل حاجه عسل
المزاج : زى الفل
نقاط : 52
تاريخ التسجيل : 23/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: جاهل يرسل رساله لخطيبته   الثلاثاء أكتوبر 28, 2008 9:18 pm

تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــيب

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendz.ahlamontada.net
spyghost
صديق مدلع
صديق مدلع


ذكر عدد الرسائل : 69
العمر : 26
الموقع : www.kofta.com
العمل/الترفيه : عجلاتى بعد الضهر وساعات مكوجى وقبل الضهر مهندس نص لبه
المزاج : عنب
نقاط : 16
تاريخ التسجيل : 05/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: جاهل يرسل رساله لخطيبته   السبت نوفمبر 01, 2008 8:32 pm

سبحان الله
انا لله وانا اليه راجعون
مساء الهبل على الجبل
وعلى رأى المثل الفرخة كلت ولادها

انا عاوز اسأل سؤال بس ومحدش يفتكرنى عبيط
هو احناجينا نشوف الجاهل وهو بيرسل الرساله ولا الجاهل وهو بيكتبها

وبلاش حد يفهمنى صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://wwwtamerlovers.com
spyghost
صديق مدلع
صديق مدلع


ذكر عدد الرسائل : 69
العمر : 26
الموقع : www.kofta.com
العمل/الترفيه : عجلاتى بعد الضهر وساعات مكوجى وقبل الضهر مهندس نص لبه
المزاج : عنب
نقاط : 16
تاريخ التسجيل : 05/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: جاهل يرسل رساله لخطيبته   السبت نوفمبر 01, 2008 8:33 pm

وبلاش حد يزعل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://wwwtamerlovers.com
spyghost
صديق مدلع
صديق مدلع


ذكر عدد الرسائل : 69
العمر : 26
الموقع : www.kofta.com
العمل/الترفيه : عجلاتى بعد الضهر وساعات مكوجى وقبل الضهر مهندس نص لبه
المزاج : عنب
نقاط : 16
تاريخ التسجيل : 05/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: جاهل يرسل رساله لخطيبته   السبت نوفمبر 01, 2008 8:35 pm

وبلاش حد يزعل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://wwwtamerlovers.com
bejeeta
صديق اخر حلاوه
صديق اخر حلاوه


ذكر عدد الرسائل : 1683
العمر : 27
الموقع : FRIENDZALL.TK
العمل/الترفيه : مهندس نص لبه
المزاج : الحمدلله دائما
نقاط : 726
تاريخ التسجيل : 24/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: جاهل يرسل رساله لخطيبته   الأحد نوفمبر 02, 2008 7:41 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تصدق ان كلامك صح

_________________
لو بتحبوا البلد دي .. خلِّي عيونكم عليها
خلِّي إيديكم في إيديها .. يا مصر تعيشي بينا

ساعة الجد تلاقينا .. شايلين روحنا في إيدينا
حالفين للي يعادينا .. بلدي ولادك أمينة

بلدي الود ودّي .. أحضن ترابك بيدِّي
وهشيلك جوة عيني .. أصل انتِ غالية عندي

بلدي الله حاميها .. حاطين عينهم عليها
هنعلِّي ونبني فيها .. مهما تطول السنين

بلدي أجمل جميلة .. بعيون سودة وكحيلة
بلدي كريمة وأصيلة .. لو دق أبوابها مين

بلدي الود ودّي .. أحضن ترابك بيدِّي
واشيلك جوه عيني ..أصل انتِ غالية عندي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.fonekat.net
 
جاهل يرسل رساله لخطيبته
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي الاصدقاء :: general section :: القسم العام-
انتقل الى: